2 januari 2015

De Vlinderstichting sociaal!

We willen graag zoveel mogelijk mensen vertellen over vlinders en libellen en de bescherming die deze dieren verdienen. Naast het tijdschrift ‘Vlinders’en de lezingen is De Vlinderstichting natuurlijk ook zeer actief op internet.

Een van de manieren is onze website en onze nieuwsberichten. U kunt regelmatig onze homepage bezoeken en zo op de hoogte blijven van alles wat er op vlinder- en libellengebied gebeurt, maar u kunt zich ook abonneren op de nieuwsbrief. Na een aantal nieuwsberichten wordt deze, meestal ongeveer eenmaal per week, samengesteld en per e-mail verstuurd naar 1000-den belangstellenden.

Ook op Facebook is De Vlinderstichting zeer actief en dagelijks worden hier mooie foto’s op geplaatst. We hebben inmiddels bijna 10.000 vrienden op Facebook en dat aantal groeit nog dagelijks. Op Twitter (bijna 7000 volgers) komen ook dagelijks allerlei korte tweets, meestal ook vergezeld van foto’s. Ook bent u via Twitter goed op de hoogte van alle activiteiten van de medewerkers van De Vlinderstichting.

Dagelijks komen er nieuwe Facebookvrienden en Twittervolgers bij

NIET OP FACEBOOK EN/OF TWITTER?

We horen regelmatig dat er mensen zijn die ons graag volgen, maar die geen account hebben (en dat ook niet willen) op Facebook en Twitter. Voor die mensen hebben we een handige en gratis app: ‘Vlindernieuws’. Deze app, die is te verkrijgen voor Android en voor iPhone of iPad, laat u op elk moment alle tweets, berichten op Facebook, nieuwsberichten en de agenda van De Vlinderstichting zien, ZONDER dat u daarvoor een account hoeft te hebben.

Kortom: volg ons op Twitter, wordt vriend op Facebook en lees regelmatig de nieuwsberichten of download ‘Vlindernieuws’ dan hebt u alles in 1!