Dick Groenendijk vertrekt bij De Vlinderstichting

maandag 23 januari 2012

Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst afgelopen vrijdag hebben de medewerkers van De Vlinderstichting afscheid genomen van collega Dick Groenendijk die een andere baan heeft aanvaard.

Dick heeft per 1 februari zijn baan bij De Vlinderstichting verruild voor een nieuwe uitdaging als duin-ecoloog bij PWN. Hij was sinds 1999 werkzaam bij De Vlinderstichting en de drijvende kracht achter het nachtvlinderwerk. De goede samenwerking met de Werkgroep Vlinderfaunistiek is zeker zijn verdienste evenals de succesvolle Nationale Nachtvlindernacht. Maar Dick was breder inzetbaar: hij was - en is - ook deskundig op het gebied van libellen en dagvlinders (en van vogels). Als quizmaster van de altijd extreem lastige Wiekentquizzz tijdens de Landelijke Dag was Dick duidelijk in zijn element. Zijn humor maakte hem een genot om naar te luisteren, ook tijdens de vele lezingen die hij gaf. Dick, we zullen je missen!

DickGroenendijk PWN