7 februari 2013

Dvd 'Dagvlinders in Nederland en Vlaanderen' weer leverbaar

De dvd was een tijdje uitverkocht maar is nu weer verkrijgbaar. De verkoopprijs stond abusievelijk verkeerd vermeld in het tijdschrift Vlinders. De dvd kost voor donateurs € 10,- (bestelnr. 0602) en voor niet-donateurs € 12,50 (bestelnr. 0603). De prijs is inclusief verzendkosten. U kunt hem natuurlijk ook meenemen op zaterdag 2 maart a.s. op de Landelijke Dag, dan betaalt u als donateur maar € 6,-.

Ruim vijf jaar is Annette van Berkel op pad geweest om alle vlinders in Nederland en Vlaanderen in hun leefomgeving op film te zetten. Alle aspecten komen aan de orde, waaronder de gedaanteverwisseling of metamorfose. Daarnaast zijn er films over vier belangrijke landschappen (bos, heide en venen, grasland en de duinen) met de vlinders die zich daar thuis voelen. Via het menu kunt u alle dagvlinders van Nederland en Vlaanderen ook apart bekijken.