10 juli 2014

Gezocht: kandidaten met een groen-blauw hart!

Op 18 maart 2015 zijn er waterschapsverkiezingen in Nederland. Water Natuurlijk is op zoek naar gemotiveerde kandidaten met een groen-blauw hart. Bent u geïnteresseerd? Beschikt u over bestuurlijke kwaliteiten, en heeft u een brede kijk? Word kandidaat namens Water Natuurlijk!

Kandidaten kunnen zich voor 1 september bij ons aanmelden. Dat kan via het aanmeldingsformulier op de website of via de regionale contactpersonen.

Water Natuurlijk is een niet-politieke partij, speciaal opgericht om de belangen van natuur, milieu, landschap en recreatie in de waterschappen beter te beschermen. Wij zijn in alle waterschappen actief, in het merendeel ervan ook in het Dagelijks Bestuur. Daarbij werken wij nauw samen met uiteenlopende groene en blauwe organisaties.
Wilt u meer weten over onze visie en speerpunten? Meedenken of actief worden? Ook dat kan. Graag zelfs!

Kijk op de website van Water Natuurlijk voor verdere informatie.