21 mei 2013

Gloednieuwe gratis app 'Vlinders van Nederland' voor Windows 8

De app Vlinders van Nederland is ontwikkeld voor Windows 8
Vorig jaar lanceerde De Vlinderstichting in samenwerking met Zilverstede al een app 'Libellen van Nederland', voor Windows 8. Afgelopen winter is een tweede mooie app gemaakt: Vlinders van Nederland. Deze app is nu gratis verkrijgbaar in de Windows Store en geeft een overzicht van alle dagvlinders die in Nederland voorkomen.

Middels prachtige foto's en uitgebreide informatie kunt u kennismaken met de verschillende soorten vlinders die Nederland rijk is.

Voor het bekijken van vlinders bevat de app een handig overzicht van de vliegtijden van de meest voorkomende soorten. In de app kunt u ook aangeven welke soorten u zelf gezien heeft. Tot slot geeft de app direct toegang tot de informatie op waarneming.nl. Hiermee heeft u een overzicht van landelijke waarnemingen bij de hand, die inzicht geven in welke libellen gezien zijn.

Download de app 'Vlinders van Nederland voor Windows 8

(Nog) geen Windows 8? Bekijk de miniwebsite

Maak kennis met alle vlinders van Nederland!