18 februari 2011

Hart voor Natuur? Doe mee dit weekend!

Medewerkers van De Vlinderstichting met Hart voor Natuur bezig met hakhoutbeheer (foto: Kars Veling)
Komend weekend, op 19 en 20 februari zijn er allerlei activiteiten van de deelnemers aan de coalitie Hart voor Natuur. Het kabinet is niet van plan ook maar een centimeter op te schuiven en alle moties in de tweede kamer om nog wat te redden zijn verworpen. Daarom dit weekend actie.

Er zijn in alle provincies activiteiten gepland, van het snoeien van knotwilgen, tot estafettes en politieke debatten toe. Op de website van hart voor natuur kunt u per provincie kijken waar u aan deel kunt nemen. Er zijn een aantal grote manifestaties, namelijk in Haarzuilend (bij Utrecht) en op het Kootwijkerzand op de Veluwe. Doe allemaal mee en steun de coalitie met Hart voor Natuur.