19 - 21 mei 2017

Insectenweekend KNNV

In het weekeinde van vrijdag 19 t/m zondag 21 mei 2017 houdt de Landelijke Insectenwerkgroep (LIW) van de KNNV haar voorjaarsweekend.

Het weekend vindt plaats in de groepsaccomodatie van Manege Molenzicht in Bergen op Zoom. Bergen op Zoom heeft een mooie ligging ten opzichte van heel verschillende terreintypen. Zowel droge zand- als natte zeekleigebieden kunnen op relatief korte afstand gevonden, wat interessant is voor veel verschillende insectengroepen.

Vrijdagavond om 20.00 uur wordt het weekeinde geopend, met een (digitale) dialezing en is er verder gelegenheid ervaringen uit te wisselen en/of kennis met elkaar te maken. Op zaterdag en zondag worden omliggende gebieden bezocht. Gezien de ligging van de het verblijf zullen zowel nattere als droge gebieden bezocht worden.
Op zaterdagavond kunnen de vangsten en foto’s van die dag gedetermineerd en bekeken worden. Het weekeinde eindigt op zondag 15.00 uur.

De kosten voor het weekend bedragen € 50,00. In deze kosten zijn inbegrepen: 2 overnachtingen, 2x ontbijt, avondeten zaterdag, koffie en thee. Ook niet leden van de LIW mogen een keer deelnemen zonder de verplichting lid te worden.

Voor nadere informatie en/of opgave kunt u terecht bij:
Arjan van der Veen: e-mail of tel. 0320 – 246631
Koos van Brakel: tel. 0348-417032

Terug naar het overzicht met activiteiten »

Blijf op de hoogte van de agenda van de Vlinderstichting door je abonneren op onze agenda RSS-feed.