13 juli 2011

Nieuwe directeur De Vlinderstichting bekend

De nieuwe directeur van De Vlinderstichting, Titia Wolterbeek (foto: Kars Veling)
De medewerkers die in deze vakantietijd aan het werk waren bij De Vlinderstichting werden vanmorgen (13 juli) getrakteerd op een glas heerlijke champagne. De opvolger van Theo Verstrael werd bekendgemaakt.

Harry Boeschoten, voorzitter van de Raad van Toezicht van De Vlinderstichting, gaf na een korte toelichting aan dat Titia Wolterbeek per 1 september 2011 de nieuwe directeur wordt. Ze is al jaren werkzaam bij De Vlinderstichting en kent de organisatie van haver tot gort. Ze is begonnen als hoofd van de afdeling Communicatie & Educatie en is al snel toegetreden tot het managementteam van de stichting. De laatste jaren is ze zeer intensief bezig geweest met de coördinatie rondom de Nationale Databank Flora en Fauna en de invoermodulen voor waarnemingen via internet.

Titia met champagne tussen de aanwezige medewerkers (foto: Viktoriia Radchuk)