21 november 2012

Novembernummer 'Vlinders' vertraagd

Tijdschrift Vlinders
Als gevolg van een brand bij de drukkerij, wordt het novembernummer van het tijdschrift Vlinders later bezorgd dan gebruikelijk. Naar verwachting valt het nummer omstreeks 30 november op de mat.

Het tijdschrift Vlinders verschijnt iedere drie maanden en wordt verspreid onder alle donateurs van De Vlinderstichting. In het tijdschrift is onder andere te lezen hoe De Vlinderstichting aan behoud van vlinders en libellen werkt. Met mooie foto's, overzichten van tellingen en korting op onze producten.

Normaal gesproken wordt het tijdschrift aan het begin van de maand bezorgd. Door een brand bij de drukkerij heeft dat nu vertraging opgelopen. Gelukkig is er tijdens de brand niets permanent verloren gegaan. De drukkerij verwacht in de loop van deze week alles weer op te starten. Donateurs ontvangen dan voor het eind van de maand alsnog het novembernummer.