groot koolwitjekoolwitjes in de klasEen in samenwerking met Stichting Veldwerk Nederland samengestelde map om onderzoek te doen naar Vlinders en Libellengevlekte glanslibel

Bovenbouw vmbo en havo/vwo

Op onderzoek naar vlinders en libellen

De map met alle ideeën is te bestellen via Stichting Veldwerk Nederland.
De Vlinderstichting en Stichting Veldwerk Nederland hebben onderzoeksideeën ontwikkeld voor leerlingen van de bovenbouw vmbo en havo/vwo. Veldwerk met vlinders en libellen staat daarbij centraal.

De map met alle ideeën is te bestellen via de webwinkel van Stichting Veldwerk Nederland. De kosten zijn € 49,50 (excl. verzendkosten) voor de map inclusief vijf zoekkaarten en een cd-rom met de inhoud van de map en enkele Powerpoint presentaties om zelf een inleiding over de biologie van vlinders en libellen te kunnen verzorgen.

Op onderzoek naar vlinders en libellen is mede mogelijk gemaakt door financiële ondersteuning van het Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Voedselkwaliteit vanuit de Regeling Draagvlak Natuur.

Laatste wijziging: 21 mei 2014