Puzzelen met foto's!

dinsdag 3 december 2013

Op 11 januari wordt er bij de Vlinderstichting in Wageningen weer de vlinder- en libellen puzzeldag gehouden. Mensen zijn welkom om, samen met experts, hun foto’s van een naam te voorzien. Naast het puzzelen zijn er ook presentaties over een aantal moeilijke soortgroepen.

• Heeft u ook nog een computer met vlinder- en libellenfoto’s die nog op naam gebracht moeten worden?
  • Bent u ook al twee winters niet toegekomen aan de determinatie?
  • Komt u er zelfs na twee lange avonden puzzelen maar niet uit?
  • Zegt uw partner dat er geen vakantie meer inzit zolang u de fotoachterstand niet hebt weg gewerkt?

Nu is het zover: De Vlinderstichting vlinder- en libellenfotopuzzeldag!

Net als de vorige jaren is er tijdens de fotopuzzeldag op 11 januari de gelegenheid uw foto’s en dia’s op naam te (laten) brengen. Er zijn verschillende zalen met computers beschikbaar, met determinatieboeken uit alle windstreken van de wereld. De experts van De Vlinderstichting zullen aanwezig zijn om zoveel mogelijk mee te puzzelen. Ook zullen er kenners van rupsen micro nachtvlinders zijn. Ook als u zelf geen foto’s meeneemt kunt u natuurlijk wel mee puzzelen en genieten van de mooie plaatjes, maar alleen als er nog plaats is, want het kantoor van De Vlinderstichting heeft een beperkte capaciteit. Om de soortenkennis wat bij te spijkeren, worden er gedurende de dag ook verschillende clinics gehouden over ‘moeilijke’ groepen.

De dag duurt van 10.30 tot 16.00 uur, met halverwege een gezamenlijke lunch en wordt afgesloten met een borrel. Er is maar beperkte ruimte, dus vol is vol. De kosten zijn 5 euro, die ter plekke worden afgerekend.

DUS:
Datum: Zaterdag 11 januari 2014
Locatie: De Vlinderstichting, Mennonietenweg 10, 6702ad Wageningen
Tijd: 10.00 uur (inloop) - 16.00 uur (aansluitend borrel)
Kosten: €5,- (inclusief koffie, thee, lunch en borrel), ter plekke af te rekenen.

2014 Puzzeldag