Veel nieuwtjes via Twitter en Facebook

vrijdag 13 april 2012

Mensen die geïnteresseerd zijn in berichten over vlinders en libellen kijken regelmatig de nieuwsrubriek op de site van De Vlinderstichting. Ook kunnen ze zich abonneren op de Nieuwsbrief die regelmatig verschijnt. Via de sociale media worden nog veel meer berichten de wereld in gestuurd.

De nieuwsberichten op de website van De Vlinderstichting zijn vaak wat uitgebreider en kosten de nodige voorbereiding. Dit medium gebruikt De Vlinderstichting dan ook vooral voor belangrijke mededelingen en voor bijzondere nieuwtjes. Via de sociale media, met name Twitter en Facebook, worden veel meer berichten verspreid. Dit zijn meer laagdrempelige berichten. Van korte mededelingen en leuke weetjes over vlinders libellen en aanverwante zaken kunt u het beste via deze media op de hoogte blijven.

U kunt ons volgen op Twitter en zo al onze berichten te zien krijgen of u kunt dat door middel van Facebook doen.

Facebook nieuws Twitter