Vlinder- en libellenpuzzeldag 2015

maandag 22 december 2014

Na de zeer succesvolle vorige edities zal er weer een vlinder- en libellenpuzzeldag worden gehouden. Op 31 januari 2015 vanaf 10 uur is het kantoor van De Vlinderstichting gevuld met puzzelaars.

• Heeft u ook nog een computer met vlinder- en libellenfoto’s die nog op naam gebracht moeten worden?
  • Bent u ook al twee winters niet toegekomen aan de determinatie?
  • Wordt u ook helemaal gestoord van die lastige parelmoervlinders?
  • Zegt uw partner dat er geen vakantie meer inzit zolang u de fotoachterstand niet hebt weg gewerkt?

Nu is het zover: op De Vlinderstichting vlinder- en libellenfotopuzzeldag! Tijdens deze dag zijn de vlinder- en libellenwaarnemers en -liefhebbers van harte welkom om hun foto’s samen met andere aanwezigen op naam brengen. Er zijn verschillende zalen met computers beschikbaar, met determinatieboeken uit alle windstreken van de wereld. Experts van De Vlinderstichting zullen aanwezig zijn om zoveel mogelijk mee te puzzelen. Ook als u zelf geen foto’s meeneemt kunt u natuurlijk wel mee puzzelen of gewoon genieten van de mooie plaatjes.

Het is niet alleen maar puzzelen met foto’s, maar ook zijn er clinics over herkenning van vlinders en libellen en over verschillende vormen van vlinderonderzoek. De dag duurt van 10.30 tot 16.00 uur en wordt afgesloten met een borrel. Er is maar beperkte ruimte, dus vol is vol.

Datum: Zaterdag 31 januari 2015

Locatie: De Vlinderstichting, Mennonietenweg 10, 6702AD Wageningen

Tijd: 10.00 (inloop) - 16.00 uur (borrel)

Kosten: €5,- (inclusief koffie, thee, eenvoudige lunch en borrel), ter plekke af te rekenen.

Meld u voor 20 januari aan op dit opgaveformulier.

Graag tot ziens op 31 Januari 2015.

Puzzeldag Vlinderstichting