1 februari 2012

Voorintekenen fotogids Libellenlarvenhuidjes

In mei 2012 verschijnt de fotogids Libellenlarvenhuidjes. Wie voorintekent op deze gids, ontvangt € 7 korting en betaalt geen € 49,95 naar € 42,95. Dat kan tot 31 mei 2012.

In het voorjaar vind je ze soms aan de waterkant: lege hulsjes in de vorm van een insect. Het zijn huidjes waar zojuist een libel uit is gekropen, na een jarenlang onderwaterbestaan als larve. Die huidjes vertellen veel over het voorkomen van libellen, en daarmee over de ecologie van het gebied. Voor het eerst verschijnt er nu een Nederlandstalige veldgids waarmee je deze huidjes op naam kunt brengen. Het eerste deel geeft achtergrondinformatie over libellen en over het verzamelen, conserveren en determineren van hun huidjes. Het tweede deel beschrijft de huidjes van de 75 meest voorkomende libellen en waterjuffers van Noordwest- Europa en bevat talloze foto’s van de libellen en vindplaatsen.

ISBN 978 90 5011 409 7 I 224 pagina’s I 17 x 24 cm I genaaid gebonden I full colour I Boekhandelsprijs € 49,95; Voorintekenprijs € 42,95 (geldig tot 31 mei 2012)

Profiteer nu van deze tijdelijke voorintekenactie tot 31 mei 2012! Dat kan op twee manieren:
1) Ga naar de site van de KNNV Uitgeverij en plaats een digitale bestelling of
2) Download de bon, vul hem in en bestel met korting!