Vlinderwinkel

Winkelwagen

Bekijk je bestelling alvorens deze af te ronden.

Winkelwagen

Porto- en handlingkosten

Al onze prijzen zijn inclusief €4,50 porto- en handlingkosten

Bestellen vanuit het buitenland

Stuur een mail naar info@vlinderstichting.nl met daarin de gewenste artikelen en adresgegevens.

Je ontvangt een mail retour met daarin de kosten van de gehele bestelling inclusief extra portokosten voor verzending naar het buitenland en meer informatie over de betaling.

Problemen met de betaling?

Af en toe krijgen we een melding dat de betaling niet kan worden afgerond. Ons advies: probeer het met een andere browser. Meestal is het probleem dan opgelost.

Koolwitjes

Echte koolwitjes in de klas? Dat kan met de kweekpakket van De Vlinderstichting. Leuk om te doen en onvergetelijk voor de kinderen!

YouBeDo

Boek cadeau doen? Steun tegelijk De Vlinderstichting!
De Vlinderstichting is aangesloten bij YouBeDo, de enige webwinkel voor boeken waarbij je 10% van elke aankoop gratis kunt doneren aan een goed doel van jouw keuze. En u kiest natuurlijk voor De Vlinderstichting!