Wij hopen dat u tevreden bent over De Vlinderstichting. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan kunt u schriftelijk of via het klachtenformulier hieronder een klacht indienen.
Uw klacht wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld, bij voorkeur binnen vijf werkdagen. Indien deze termijn niet wordt gehaald, ontvangt u een voorstel over de verdere afwikkeling.
Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u per e-mail of schriftelijk bezwaar indienen bij de directeur. Deze reageert binnen vijf werkdagen per e-mail over de verdere afhandeling.
U kunt uw klacht schriftelijk indienen. Hierbij dient u aan te geven dat het om een klacht gaat. Onze contactgegevens zijn:
De Vlinderstichting
Postbus 506
6700 AM Wageningen
Lees voordat u het klachtenformulier invult eerst onze klachtenprocedure, zodat u weet wat u van ons kan verwachten. Heeft u geen klacht, maar een vraag of reactie, gebruik dan ons contactformulier.
* = verplichte veld(en)
NB: U ontvangt geen post of e-mails van derden, want we respecteren uw privacy.